dimecres, 27 d’octubre del 2010

És bo l'excés d'Internet?

Bé, jo no tractaré un tema dels que vaig escollir al principi ja que m'agradaria centrar-me en una notícia relacionada amb l'Internet, la qual m'ha semblat més interessant. Vull parlar del fet que, actualment s'estan posant els "netbooks" molt de moda, és a dir, fins i tot a les escoles es fan servir!

El meu germà té 12 anys i a l'aula només duen a terme dues assignatures a mà, és a dir, agafant els apunts com s'ha fet tota la vida, la resta de les assignatures les treballen amb el petit ordinador i amb l'eina de l'Internet. Amb això vull dir que, Internet és una molt bona font de documentació, ja que si no tens la informació de qualsevol cosa, la pots buscar en aquesta gran xarxa però en la meva opinió, hi hauria d'haver un límit, és a dir, enlloc de ser tan radicals i posar des de 1r ESO els ordinadors per treballar amb Internet, crec que haurien d'haver-ho provat primer amb un curs d'alumnes més grans i veure els resultats.

No crec que tingui gaire bons resultats aquest fet perquè, a part que no és gens bo estar tot el dia davant un ordinador amb la pantalla tan petita, arribarà un moment en què els i les alumnes no sabran escriure. L'únic bo que veig en posar ordinadors a tota la ESO per treballar és que sabran fer-lo manejar millor que ningú i també sabran fer anar molt millor la valuosa eina de l'Internet, ja que hi estaran tot el dia connectats.

Internet, com ja he dit abans, és una eina molt bona i vàlida per tal de cercar informació de tot tipus, però el que no es pot fer és inculcar als nens i nenes que és el que s'ha de fer servir les 24 hores del dia, junt amb l'ordinador perquè el que causaran amb això és que els nens, quan arribin a casa, es posin altra vegada a l'ordinador i, amb l'excusa de fer els deures, es posaran a jugar o a fer altres coses que no seran els deures.

Per acabar, només m'agradaria dir que la meva opinió sobre tot això és negativa, vull dir, que no crec que sigui bo que uns nens d'onze anys estiguin tot el dia davant l'ordinador, tot el dia enganxats a l'Internet, ja que aquesta font és molt bona però tampoc cal passar-se!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada